Hot Without Verification Survisland / 实境求生 Hack Darmowy Cheat Engine

Hack Free Cheat Engine Survisland / 实境求生

 

 

⇓⇓⇓⇓⇓⇓

https://firstgamehack.com/game_839630.html

⇪⇪⇪⇪⇪⇪

 

 

Wydawcy = Super Trampers Studio; info o grze = Survisland to symulator przetrwania w piaskownicy, który skupia się na realizmie. Znajduje się w ogromnym proceduralnie generowanym świecie - staraj się przetrwać słodko-gorzkie życie rozbitka na dzikich, opuszczonych wyspach. Naucz się wykorzystywać cały swój dowcip i siłę, aby stawić czoła każdemu wyzwaniu, jakie stawia przed tobą natura; 256; recenzja = Do tej pory przyzwoita gra. Podoba mi się trudność polegająca na tym, że muszę wszystko obliczyć i zbudować wszystko samodzielnie bez planów, które mają większość gier przetrwania. Mam tylko jedną skargę, że mini gra ognia jest trudniejsza, niż powinna. Rozumiem, jak to zrobić i odniosłem sukces, ale po ostatnim obejrzeniu baru unosi się i opada, unosi się i upuszcza, a następnie tinder „łamie się”, próbuję ponownie, łamie się kij, próbuję ponownie, tinder znów się łamie i jestem zmęczony i sfrustrowany koniecznością ciągłego obracania kółkiem myszy, więc trafiłem na wyjście. To zgrabna gra i wrócę do niej, gdy znów będę chciał z nią poradzić.

https://themushroomkingdom.net/news/13331

 

 

 

Allmänt | |
Upp